Electronic Queue Service

Dear Student!

Kazan Federal University has launched Electronic Queue Service, which allows students to make an appointment at multifunctional center for international students (Department of External Affairs, 9 Gvardeiskaya Street) remotely by selecting a suitable day and time.

In order to use the new service, you need to log in to your personal account on the KFU website, and then find the subsection “Services of the Department of External Affairs”  («Услуги ДВС») in the section “Unified Student and Employee Service Center” («Единый центр обслуживания студентов и сотрудников» ).

Then you need to choose the relevant service from the list, make an appointment and receive a pin-code, which on the day of appointment to the Department of External Affairs will allow you to print a ticket using the terminal.

Your account

Об университете
Образование
Наука и инновации
Международная деятельность
Университет и общество
Учеба
Наука
Академическая мобильность
Общежития КФУ
Транспорт
Стипендии и социальная поддержка
Творчество
Спорт и здоровый образ жизни
Медико – профилактическая работа
Психологическая служба
Профком студентов
Работа и карьера
Общественные объединения
Волонтерство
Поступление иностранных граждан
Общая информация
Бюджет или контракт?
Бакалавриат/Специалитет на русском языке
Аспирантура
Магистратура на русском языке
Управление инновациями
Продукты и услуги
Инновационная инфраструктура
Малые инновационные предприятия
Курсы и выставки
HR-служба
Трудоустройство студентов
Вакансии КФУ
Карьерные возможности
Корпоративная культура
Профсоюз
Медиа-портал КФУ
Телеканал «Универ»
Газета «Дарелфанун»
Газета «Казанский университет»
Layer 1 Layer 1